ABLOY® KEYAXXESS avainhallintajärjestelmä
ABLOY KEYAXXESS -ratkaisussa avainkaapin ja ohjelmiston yhdistelmä on turvallisuustasoltaan alan ehdotonta huippua.
ABLOY KEYAXXESS -avaintenhallintajärjestelmä on helppokäyttöinen työkalu yritysten avainten käyttöoikeuksien hallintaan. Se yhdistää avaimet, tehtävät ja aikataulut niin, että oikea avain on turvallisesti oikean henkilön käytettävissä haluttuna ajanjaksona.
Yritysten tiloissa on yhä enemmän henkilöstöä, jotka tarvitsevat tehtävänsä suorittamiseen kulkuoikeuksia tiettyihin tiloihin tiettynä aikana. Esimerkiksi siivous-, kunnossapito- ja vartiointitehtävien hallinnointi asettaa yritysten avainhallinnalle ja turvallisuudelle uudenlaisia vaatimuksia.
ABLOY KEYAXXESS -järjestelmässä avainhallinta perustuu mekaanisen avaimen tunnistamiseen. Lisäksi avainten noutaminen ja palauttaminen edellyttävät henkilökohtaista tunnistamista. Täydellinen jäljitettävyys varmistetaan, koska jokainen nouto ja palautus tallentuu ABLOY KEYAXESS -ohjelmistoon.
Järjestelmä sopii korkean turvatason toimialojen sarjalukostojen avaintenhallintaan. Käyttökohteita ovat esimerkiksi pankit, sairaalat, viranomaistahot, teleoperaattorit, energiayhtiöt sekä koulutus- ja tutkimuslaitokset.
- Integroitu avain- ja tehtävähallinnan ratkaisu
- Avainten hallinta ja valvonta 24/7
- Sisältää tehtävien hallinnan ja poikkeustilannehälytykset
- Avainten säilytys työpaikalla
- Yksilöllinen raportointi
- Lisää yritysten avainturvallisuutta ja tehostaa toimintaa
- Sopii kaikkien korkeaa turvallisuutta edellyttävien yritysten tarpeisiin